TOIMITUSEHDOT
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2021 alkaen.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilataksesi tuotteita RotinaShopin verkkokaupasta. Rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tiedon kampanjoista ja uusista tuotteista uutiskirjeen muodossa.
RotinaShopilla on osittain sama varasto Varastomyymälän kanssa. Joskus voi käydä niin, että emme pystykään toimittamaan tilaamaasi tuotetta. Tällöin ilmoitamme siitä sinulle ja palautamme rahat samalla maksutavalla kuin tilatessasi.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt rotinashop yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden sähköpostilla
asiakaspalvelu@rotina.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Paketti posti tai smartpost 6,90€
Nouto Urjalan kivijalkamyymälästä 0,00€
Mikäli valitset noudon myymälästä, voit nouttaa tilaamasi tuotteet myymälän aukioloaikoina.
Posliinimukien pakkaamisessa käytämme kierrätysmateriaaleja, kuten sanomalehtiä ja pahveja. Paketti ei välttämättä ole kaunis, mutta tärkeintä meille on saada tuote sinulle ehjänä. Muuten tuotteiden paketoinnissa käytämme uudelleen suljettavia pakkauspusseja tai pahvilaatikoita.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Pääsääntöisesti toimitamme tuotteet kuljetuspalvelulle 1-3 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Posliinimukien toimitus 2-4 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Sesonkiaikoina posliinimukien toimitusaika saattaa olla pidempi. Ilmoitamme aina tilausvahvistuksessa, mikäli toimitusaika on normaalia pidempi.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Palautusehdot
Tarkistathan tilauksesi tuotteet mahdollisimman pian, kun olet saanut tilauksesi. Sinulla on kuluttajana oikeus tutustua rauhassa tuotteeseen, tarkistaa se ja sovittaa sitä. Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain 14 vrk:n palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta.
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikelpoisia, niissä tulee olla alkuperäiset tuotelaput paikoillaan. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen palautuskäsittelyä. Pakkaathan tuotteet palautukseen siististi, jotta ne tulevat meille perille myyntikunnossa. Palautuksessa voit käyttää samaa pussia / laatikkoa, jossa tuotteet saapuivat sinulle.
Emme vastaanota palautuksia, jotka on tehty yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta.
Käsittelemme palautukset pääsääntöisesti 2-4 arkipäivän sisällä niiden saapumisesta, jolloin myös teemme maksunpalautuksen. Palautamme maksun palautuskäsittelyn yhteydessä käyttämällä samaa maksutapaa, jota olet käyttänyt tehdessäsi tilauksen.
Jos osa tilauksesta palautetaan ja palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma jää alle ilmaisen toimituksen rajan, vähennämme toimituskulun palautettavasta summasta. Sama koskee erilaisia kampanjoita, kuten tuotelahjoja. Palautuksen yhteydessä tuotteet tulee palauttaa tai lunastaa itselle.
HUOM! Personoiduista tuotteista emme palauta kuluja takaisin, sillä esimerkiksi mukissa jossa on lapsen nimet, eivät pääse meillä myyntiin.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme noutamattomasta lähetyksestä 15,00 €:n käsittelykulun, joka kattaa postimaksut ja lähetyksen käsittelyn. Personoidun tilauksen noutamatta jättämisestä emme palauta maksua.
Asiakaspalautukset
Mikäli koko tilaus palautetaan, palautamme tuotteiden summan, joista on vähennetty palautuskulut. Emme palauta toimituskuluja palautusten yhteydessä. Maksuttoman palautuksen saat tuomalla tuotteet suoraan Varastomyymäläämme (Urjalantie 15, 31760 Urjala). Tällöin emme myöskään palauta toimituskuluja.
Palautus Postin kautta:
Kirjoita paketin päälle saajaksi
Rotina avoin yhtiö
Urjalantie 15
31760 Urjala
0442037777
Palautuskoodi: XXXXX
(Palautus koodin saat meiltä sähköpostitse asiakaspalvelu@rotina.fi)
Palautus Matkahuollon kautta:
Kirjoita paketin päälle saajaksi
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalvelu@rotina.fi tai soittamalla 0442037777. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.